brorsan 30!!!!

Heey nu va de ett himla bra tag sen ja va här hah!!!! men iaf igår så fyllde min brorsa år ja hade på mig en rosa supersnygg klänning o höga stövlar. Iaf när ja och pappa gick av i centralen så gick de en kille förbi mig o f---n va han kolla på mig asså och sen log han mot mig haha jaja sen gick vi iaf mot gamla stan o vid rikstadshuset innan där man går igenom så finns de en bro där stannade vi och min andra brorsa tog upp en flaska mousserande vin så vi skålade där för min brorsa som fyllde 30 hah.

Sen gick vi iaf vidare mot gamla stan o kollade runt var vi skulle äta och vi hamnade på ett italienskt ställe jättegod mat, och cider underbart sen satte vi oss på uterserveringen o drack lite mer helt plötsligt börjar de spöregna haha f-n va de regnade men de slutade iaf sen. idag ska min kompis angelica komma vi ska hyra film och ha en riktig myskväll. Nu ska ja göra iordning mig slänger in lite bilder senare.

chiaooooo!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0