shooooo!!!!!

Heeeeyyyy ja nu va de ju ett ta sen ja skrev har bara inte haft nåt och skriva om. Men iaf nu har ja börjat jobba 3 dar i veckan och de e superkul. ja har lärt mig massa saker.
Den här veckan fick jag lära mig bygga en klädesvägg och hur de ska va me färger storlekar, faktiskt så gjorde ja 3 väggar de va sååå kul och nåt nytt oxå. Men de blir mkt städning oxå och nu har ja faktiskt blivit mkt bättre på att prata me kunderna och ja vågade mig till provrummet idag oxå.

De va int så farligt haha. Men ja e riktigt nöjd hur mkt ja lärt mig på bara de här 3 dagarna supernöjd e jaaaa.
Och att ja orkar 6 timmar förut gjorde ja bara 4 timmar men e ju trött när ja kommer hem. Längtar till nästa  vecka hihihi. I helgen ska ja och Alex fira 4 år tillsammans.
F-n va tiden går fort fattar int att vi varit tillsammans i 4 år haha!!!!!! Men de ska bli supermysigt att umgås lite bara vi, vi ska nog ut och käka sen på bio. Allt går så himla bra nu, nu ska ja kolla på tv.

puss!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0