heeeyyyy!!!!

Jag och Alex har varit ute me våran katt haha. Vi brukar ta ut henne i koppel ja de funkade väl sådär hon tyckte nog de var blött. Men hon gick på ganska bra iaf vi gick till hans mamma och va där ett tag.
Nu håller vi på och gör mat vi ska äta grillade grönsaker och kött muuums. I veckan har jag köpt kamera den e jättefin, och vi ska få min brorsas säng som e mkt större än våran haha då får vi iaf äntligen plats.

Sen har jag bara jobbat och jag e verkligen taggad på och få ett jobb inom klädesbutik så ska verkligen kämpa för och nå de målet. Vi kanske ska förbi min pappa sen och hälsa på, igår va vi hos min brorsa och fixade hans lägenhet lite han har fått en jättestor och skön soffa av sin kompis. så vi åt lite mat och ja drack lite vin som vanligt hehe, men på helgen spelar de ju ingen roll.
Och i veckan har ja haft somalier som sprungit och ringt på min dörr men vi har inte öppnat för vi känner  ju inte dem. men iaf så igår såg ja en lapp i porten att nåns källare måste tömmas vi gick och kollade om de va
våran men de va inte de men ska iaf ringa bovärden på månda och kolla upp de iaf.
nu ska jag käka snart.

bye byeeee!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0