2/3 2010 bläääää!!!!!

Hahaha gjorde så äcklig mat höll på och spy. Men iaf så tänkte  jag Alex har ju gjort den så ja ville pröva men ja gjorde totalt bort mig. Och hade i fel saker så de va inge vidare, Alex gjorde den till mig första gången vi sågs och ja hade sovit över. Då fick ja den maten den va så god att ja föll för honom och hans goda mat han gör
hahaha. Idag har ja mest chillat va och köpte batteriladdare så yes nu kan ja äntligen ta lite nya bilder.

Imorrn ska jag jobba de blir soft för då slipper ja höra på min katts eviga löpande o jamande,
men ska denna månad gå och sterilisera henne haha då blir hon väl tyst sen.
Har tvättstuga om nån timme de suger hatar och gå ut nu när de e så j-vla kallt. Men sånt måste man ju göra ja just de glömde ju och nämna va ja gjorde för mat. De va pasta och så skulle ja försöka mig på och göra nåt me creme fraiche och skinka och kryddor. Men de smakade ju bara helvete.
Nu ska ja fixa tvätten hoppas min kille hjälper till om han nu orkar haha han ligger här i soffan o och segar.Men nu måste ja dra.

Chiao!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0