Jojo`s Blogg



haha en roli bild bara
Hmm.. ja.. I`m Crazy.. ;)

min kusins 20 årsfest
Jag och min kusin

old pictures
This is me.. :)


Hej, Hej

Nu har jag min nya blogg, en sådan har jag aldrig haft så det blir kul.
Idaa har jag varit med min kusin. Vi var här hos mig och åt lite lunch, fikade och snackade. Sedan fixade hon den här bloggen åt mig, superkul hihi.
Sedan ringde min pappa och han var glad för att hans läkare hade ringt och sagt att hans värden var bra. 
Det blev vi allihopa glada för så de känns ju superbra att de är posetivt just nu, även om jag vet att det inte alltid kommer att vara så..
Imorgon ska jag iväg och jobba, det blir kul. Jag jobbar just nu på Bik Bok. Men att ta sig dit blir en annan sak, kommer få ta bussen och pendeln. De här j-vla vädret e jaaag så trött på. Nu får det ta och bli sommar, jaaaag vill inte ha vinter längre. Men men..

Skulle ha åkt på kryssning den här helgen som kommer, men det blir inte så nu. För vi har inte råd med det just nu känner jag, får spara till nästa månad istället. Så får se vad som händer i helgen, kanske e med någon kompis.. ja vi får helt enkelt se. :)

Nu ska jag väl försöka lägga in några bilder. Kommer inte på något och skriva, men hörs snart igen! bye bye så länge.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0