Lite av dan` 24/2 2010

Haha min kompis kom förbi mig idag, gullig som hon var. Då hade hon med sig brev som jag skrivit till henne, för jätte länge sedan. De var så himla roligt, höll på och garva ihjäl mig. Så som jag skrev liksom, helt tokigt. 
Men iaf så hade jag skrivit typ, du är min bästaste bästis och att hon var min dödspolare, haha och så skrev jag en massa annat kul.
Men nog om det, jag jobbar ju just nu på Bik Bok, men en grej tycker ja dock är lite jobbigt.
Det är att när man ska gå till omklädningsrummen och fråga dem som är där inne om allt är ok.. Och om dom behöver hjälp, men jag vet ju att det är för att hjälpa till. Men jag tänker att de kanske tycker att det är obehagligt om vi kommer där inrusandes och frågar om allt är ok. Men dem på mitt jobb som gör det varje dag tycks inte ha några problem med det. Dom bara går dit och ställer sig å kollar in ibland, mähh hallå, tänk om dom står med underkläder på sig då.. Men ja.. jag vänjer mig väl och hoppas jag lär mig göra det också, har dock försökt ett par gånger, det gick väl bra men kändes lite tokigt.
Nej.. nu ska jag försöka äta något.

Bye, bye så länge..

Kommentarer
Postat av: michelle

Halå jojo!!Den blir ju jätte bra din blogg. Fina bilder du har lagt upp nu också :)

2010-02-25 @ 00:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0