25/2

Jag haaatar den där j-vla kärringen som bor hos min pappa. Ja och min pojkvän gick dit och skulle ta en fika och
när ja kommer in e den där j-vla pundaren där och hon e skitfull. Jag ber henne lämna köket för att jag vill va ensam me pappa men nä hon börjar tjafsa och bråka. Oh herreguud palla jag blir skitförbannad på min pappa som oxå druckit lite. Så vi går därifrån och ja sa till min pappa att de e han som förstör allt mellan oss genom och låta den där j-vla pundaren bo där. Varför kan man inte ha en normal familj liksom och inte en massa j-vla kaos hela tiden.
Nu ska ja införa en ny regel när ja kommer till min pappa då måste han va ensam!!!
Jag e sååå less på detta nu, men ja tänker inte de låta de här påverka mig.
Resten av dan har väl varit ganska lugn har bara handlat mat. Min pojkvän städar vår garderob haha. Han får mig alltid och bli lugn och glad.
 Ajuuustee min kompis sa till mig på msn att hon såg mig igår me min andra kompis och att hon tydligen gått förbi. Ja liksom va såg inte henne ens hon fatta inte varför ja inte hälsade. haha snacka om blind.
Men hon sa att ja hade luva så därför såg ja väl inte. Men de hände en annan gång oxå i centrum gick en som ja kände och då gick han precis förbi men nä såg inte honom hahaha!!!! Nu ska jag lägga in kläder i garderoben och sen kolla lite tv. 

bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0